Dvije minute za bolje ponašanje učenika

Strategija 'Dvije za deset'

predavanje

Postoji jednostavan način za povezivanjem s izazovnim učenicima. Tijekom deset dana provedite dvije minute dnevno u osobnom razgovoru s učenikom.

Razgovarajte o bilo čemu što ga zanima – o sportu, autima, obiteljskom životu, lego-kockama, bilo čemu, samo se klonite teme discipline i škole.

Lisa KITZMANN, učiteljica trećeg razreda u Kaliforniji, tijekom godine nekoliko je puta isprobala strategiju i rezultati su bili iznenađujući. Dok je gradila odnose s odabranim učenicima, njihovo se ponašanje u učionici popravljalo, a time i njezin stav prema njima.

„Kad postanete bliski s djecom koja su vas nekad izluđivala i počnete shvaćati zašto se tako ponašaju, vaš se stav mijenja”, kaže Kitzmann.

Strategija „Dvije za deset” probija led, to je vježba koja gradi povjerenje obiju strana. U početku može biti teško probiti led, priznaje Kitzmann, posebno kad učenikovo ponašanje utječe na razred i ometa učenje. Ali ako odvojite vrijeme i zaista upoznate učenike, možete početi nazirati razloge njihova lošeg ponašanja.

„Ono se u većini slučajeva pojavljuje kada djeca nemaju povjerenja u odrasle koji bi im trebali biti uzori ili kad im kod kuće nedostaje strukture, rutine i discipline”, kaže Kitzmann. „Često zaboravljamo da je djeci potrebno poštovanja jednako kao i odraslima.”

Vježbajući strategiju „Dvije za deset”, Kitzmann je dobila poticaj uvesti strukturirano vrijeme „jedan na jedan” za svoje najnemirnije učenike i oni su joj uzvratili otvarajući se na potpuno drukčijoj razini. „Nakon što mi je dijete reklo da mora ići u policijsku postaju kako bi njegovi roditelji bez svađe obavili zamjenu radi posjeta ocu tijekom vikenda, imala sam mnogo više razumijevanja za njega”, kaže. „On se nosi s problemima odraslih ljudi i okolnostima koje su izvan njegove kontrole. Moje strpljenje i motivacija da mu pružim sigurnost u tom slučaju postaju važniji od njegova akademskog uspjeha.”

Kao što je Kitzmann naglasila u svom članku za Education Update, počinjete gledati dijete u drukčijem svjetlu kad potičete razgovor koji seže dalje od „kako si danas, drago mi je što te vidim”.

„Dublji razgovori vode suosjećanju koje dolazi samo kad uložite svoje vrijeme, slušate i otvorite srce”, kaže Kitzmann. „Kad doznate što se krije u djetetovoj glavi i srcu, a ne kad samo površno razgovarate, to čini veliku razliku. Djeca znaju kad odvojite tih nekoliko dodatnih minuta kako biste razgovarali o njihovim osjećajima.”

Za Lisu Kitzmann strategija „Dvije za deset” nije bila odgovor na loše ponašanje u učionici, ali je bila početak.

Komentari na članak

Vezani članci

k

Je li korisno slušati glazbu za vrijeme učenje? Ako da, u kojoj situaciji treba što slušati?

Pomaže li glazba pri učenju školskih predmeta

Neki od nas vole potpunu tišinu prilikom učenja, dok su drugima potrebni pozadinski zvukovi. Saznajte koja je vrsta glazbe potrebna u kojem trenutku te kakav utjecaj općenito glazba ima na učenje školskih predmeta.

d

Strano ili domaće? Istiniti događaji ili fanfiction?

Preporuke: 3 knjige koje se isplati pročitati

Strana i domaća literatura prepuna korisnih informacija, ali i razonode koju čitatelji mogu otkriti odluče li se uzeti u ruke koju od ovih knjiga.

usa

Američko iskustvo

Američko iskustvo

Američko iskustvo

cyber

Cyberbullying

Cyberbullying

Cyberbullying

http://www.prakticanzivot.com/wp-content/uploads/2012/03/imenik-620x350.jpg

Prednosti i mane općeg uspjeha

Treba li ukinuti opći uspjeh?

Računanje općeg uspjeha najpraktičnija je metoda, no čini li ju to i najboljom?