Dvije minute za bolje ponašanje učenika

Strategija 'Dvije za deset'

predavanje

Postoji jednostavan način za povezivanjem s izazovnim učenicima. Tijekom deset dana provedite dvije minute dnevno u osobnom razgovoru s učenikom.

Razgovarajte o bilo čemu što ga zanima – o sportu, autima, obiteljskom životu, lego-kockama, bilo čemu, samo se klonite teme discipline i škole.

Lisa KITZMANN, učiteljica trećeg razreda u Kaliforniji, tijekom godine nekoliko je puta isprobala strategiju i rezultati su bili iznenađujući. Dok je gradila odnose s odabranim učenicima, njihovo se ponašanje u učionici popravljalo, a time i njezin stav prema njima.

„Kad postanete bliski s djecom koja su vas nekad izluđivala i počnete shvaćati zašto se tako ponašaju, vaš se stav mijenja”, kaže Kitzmann.

Strategija „Dvije za deset” probija led, to je vježba koja gradi povjerenje obiju strana. U početku može biti teško probiti led, priznaje Kitzmann, posebno kad učenikovo ponašanje utječe na razred i ometa učenje. Ali ako odvojite vrijeme i zaista upoznate učenike, možete početi nazirati razloge njihova lošeg ponašanja.

„Ono se u većini slučajeva pojavljuje kada djeca nemaju povjerenja u odrasle koji bi im trebali biti uzori ili kad im kod kuće nedostaje strukture, rutine i discipline”, kaže Kitzmann. „Često zaboravljamo da je djeci potrebno poštovanja jednako kao i odraslima.”

Vježbajući strategiju „Dvije za deset”, Kitzmann je dobila poticaj uvesti strukturirano vrijeme „jedan na jedan” za svoje najnemirnije učenike i oni su joj uzvratili otvarajući se na potpuno drukčijoj razini. „Nakon što mi je dijete reklo da mora ići u policijsku postaju kako bi njegovi roditelji bez svađe obavili zamjenu radi posjeta ocu tijekom vikenda, imala sam mnogo više razumijevanja za njega”, kaže. „On se nosi s problemima odraslih ljudi i okolnostima koje su izvan njegove kontrole. Moje strpljenje i motivacija da mu pružim sigurnost u tom slučaju postaju važniji od njegova akademskog uspjeha.”

Kao što je Kitzmann naglasila u svom članku za Education Update, počinjete gledati dijete u drukčijem svjetlu kad potičete razgovor koji seže dalje od „kako si danas, drago mi je što te vidim”.

„Dublji razgovori vode suosjećanju koje dolazi samo kad uložite svoje vrijeme, slušate i otvorite srce”, kaže Kitzmann. „Kad doznate što se krije u djetetovoj glavi i srcu, a ne kad samo površno razgovarate, to čini veliku razliku. Djeca znaju kad odvojite tih nekoliko dodatnih minuta kako biste razgovarali o njihovim osjećajima.”

Za Lisu Kitzmann strategija „Dvije za deset” nije bila odgovor na loše ponašanje u učionici, ali je bila početak.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobiteli u školi

APLIKACIJE ZA ŠKOLSKI ŽIVOT

Revolucionarna aplikacija koja olakšava disanje

Medicinsko čudo. Liječnici diljem svijeta ga mrze! Klasični clickbait. Sad kad već čitate, vrijeme je da otkrijem pravu temu ovoga članka. Naime, radi se o aplikacijama koje bi, ukoliko odrade ono što obećavaju, trebale barem djelomično olakšati svakodnevni stresni život prosječnog (srednjo)školca. Da, još uvijek ćete morati učiti. Ne, tehnologija nije ovdje da nas pretvori u snobove. Da, iako se zove „smartphone“, ne znači da treba biti pametniji od tebe.

bookmarkeri- naslovna

Za knjiške moljce

Izradi sam: najzanimljiviji bookmarkeri

Ako ti je dosadila vječna potraga za bookmarkerima koji misteriozno nestaju i označavanje stranica prvom stvari koja ti dođe pod ruku - od ravnala do krpice za čišćenje naočala i onih običnih, printanih bookmarkera s citatima, evo nekoliko jednostavnih ideja da razbiješ tu dosadu.

Upis u srednju

Idemo u srednju

Vodič: upisi u srednju školu

Osmašima se bliže upisi, pred njima je važna odluka. Još samo malo i postat će dio našeg klana, postat će srednjoškolci. Kako bi upisi prošli uz što manje stresa, pripremili smo kratak vodič za upis u srednju školu.

d

Strano ili domaće? Istiniti događaji ili fanfiction?

Preporuke: 3 knjige koje se isplati pročitati

Strana i domaća literatura prepuna korisnih informacija, ali i razonode koju čitatelji mogu otkriti odluče li se uzeti u ruke koju od ovih knjiga.

povijest šminkanja

Razvoj šminkanja tijekom povijesti

Umijeće koje traje stoljećima - šminkanje kroz povijest

Ljubav prema postizanju savršenog, ženstvenog izgleda seže još u davno egipatsko doba u kojem su žene vodile veliku brigu o hidrataciji kože i svakodnevno koristile žarke boje i improvizirani tuš od metalnih čestica kako bi naglasile i zaštitile oči od jakog egipatskog sunca. Grkinje i Rimljanke jedenjem posebenih bobica dobivale su željenu rumenu boju obraza i usana, dok su srednjovjekovne žene težile intenzivnom bljedolikom izgledu. Iako šminka ima izuzetno dugu povijest,njezin pravi razvoj počinje tek u 20.st.