16. STUDENOGA - MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE

Mladi Lošinjani sudjeluju u kreiranju boljeg svijeta

jednakost i tolerancija protiv nasilja

Svjetski dan tolerancije obilježava se 16.listopada svake godine. Time se želi podsjetiti na poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas. Obilježava se od 1996. kada su članice UN-a ustanovile Dan tolerancije u skladu s Deklaracijom o princima tolerancije. Učenici lošinjske srednje škole ove su ga godine odlučili obilježiti prigodnim videom.

Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. listopada svake godine. Generalna skupština Ujedinjenih naroda 1995. pozvala  je članice kako bi u skladu s Deklaracijom o principima tolerancije ustanovili Dan tolerancije. Potpisali su dana 16.11.1995. godine.

Time su skrenuli pažnju na sve nejednakosti u svijetu kao što su ljudska prava,diskriminacija žena, rasna diskriminacija, sprječavanje i osuda genocidnih zločina i tako dalje. 

Službena definicija tolerancije glasi ovako:

 Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi.
Tolerancija podrazumijeva volju i sposobnost prihvatiti i dopustiti različitost, bilo da se radi o razlikama u političkom uvjerenju, ili o vjerskim, rasnim ili spolnim razlikama.

Želeći pokazati da naša škola poštuje svih, potiče različitosti i međusobno poštivanje, a na inicijativu prof. Elene Busanić i pedagoginje Sandre Jureković nastao je ovaj video uradak. Sudjelovali su učenici svih dobnih skupina. Video pogledajte ovdje

Videom smo sudjelovali u natječaju pod nazivom "Oboji svijet bojama tolerancije" i time osvojili nagradu u kategoriji "Oboji svijet – Školski projekt ".

Kako vi obilježavate Međunarodni dan tolerancije? :)

Komentari na članak

Vezani članci

https://www.google.hr/search?q=hrvatski+obrazovni+sustav&biw=1366&bih=662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiI2-qa-6DPAhUKbRQKHeVZChMQ_AUIBigB#imgrc=iPxGVwGcW8eV8M%3A

Prednosti i nedostatci hrvatskog obrazovnog sustava

Bolje obrazovanje za bolju budućnost!

Obrazovanje podrazumijeva ustanovu, proces, sadržaj i rezultat organiziranog i/ili slučajnog učenja, a omogućuje razvoj različitih kognitivnih sposobnosti i stjecanje raznovrsnih znanja, vještina, umijeća i navika.

leipzig-robocup/ Željko Posavec

Vrhunski robotičari

Učenici ludbreške Srednje škole osvojili prvo mjesto u CoSpace kategoriji na svjetskom robotičkom prvenstvu

Na svjetskom je natjecanju sudjelovalo 400 ekipa iz 42 zemlje, a hrvatska ekipa Ducati komponenti SŠ Ludbreg Team osvojila je prvo mjesto u svojoj kategoriji. Učenici Srednje škole u Ludbregu na svjetskom robotičkom prvenstvu Robocup 2016. u Leipzigu osvojili su prvo mjesto u CoSpace kategoriji, a Antonia Vlahovića, Deana Copana, Ivana Jovanovića i Vilima Stančina s mentorom Željkom Posavcem u utorak je primio varaždinski župan Predrag Štromar.

http://www.womeninadria.com/wp-content/uploads/2015/04/Citaj_knjigu_Alis_Maric.jpg

Čitaj knjigu

[INTERVJU] Alis Marić - Kada uronim u knjigu – uranjam u jedan drugi svijet

Za mene knjige znače „svojevrsno“ buđenje, ali i putovanje. Inače volim putovati, pakirati kofere, voziti se avionom, vlakom ili autom. Kod knjiga ne morate sve to. Samo otputujete.

klub

Otkrivamo neke od najpopularnijih lokacija za izlaske u Hrvatskoj

Kakva mjesta za izlazak žele srednjoškolci?

U gotovo svakom gradu diljem svijeta srednjoškolci imaju već „zapečaćena“ mjesta, tj. klubove, barove i kafiće gdje redovito izlaze kako bi odvojili misli od škole, obaveza i stresa. Budući da se te lokacije razlikuju po uređenju unutrašnjeg interijera, glazbi koja svira i općenito tome koliko su razvikani među mladima, mjesta za izlazak postaju jedna od kategorija prema kojoj se tinejdžeri dijele i grupiraju. Najčešće to ovisi o ukusu – alternativci vole raznorazne industrial barove i umjetnički uređene klubove, a mainstream publika naklonjenija je glamuroznijim, „elitnim“ lokacijama. No, kakva mjesta za izlazak zaista žele srednjoškolci?

iui

Srednjoškolka o kurikularnoj reformi

Pita li se nas?

Što o Cjelovitoj kurikularnoj reformi misle učenici?