modernizacija školstva

Microsoft objavio knjigu o primjeni tehnologije u obrazovanju

https://pixabay.com/en/phone-screen-technology-mobile-1052023/

Računalni div Microsoft upozorava da nespretna upotreba tehnologije ne pomaže već šteti učenju te kaže da škole moraju prestati „slijepo” dopuštati učenicima da se koriste elektroničkim uređajima…

… ako ne razumiju potiču li ti uređaji učenike na učenje ili ih jednostavno zabavljaju.

Microsoft je objavio Transforming Education – knjigu koju opisuje kao „intervenciju”.

  • Microsoft tvrdi da škole diljem svijeta ne obraćaju dovoljno pozornosti na planiranje za uporabu tehnologije ili na razumijevanje načina na koje tehnologija može pomoći.

Anthony SALCITO, potpredsjednik Microsoftove inicijative Worldwide Education, kaže da bi škole trebale učiti na pogreškama te u budućnosti pažljivije primjenjivati tehnologiju. „To nije mnogo drukčije od povijesnog prelaska s kočija koje su vukli konji na automobile”, rekao je Salcito.

  • „Jasno je kako je mnogo škola potpuno skrenulo s puta.”

Ova knjiga dolazi usred bitke računalnih divova koji svoje proizvode žele progurati u učionice diljem svijeta. Radi se o tržištu koje vrijedi nekoliko milijardi dolara. Microsoftu su se nedavno pridružili Google, Samsung, Tesla i mnoge druge tehnološke tvrtki na konferenciji EduTECH u Sidneyju u Australiji.

TEHNOLOGIJA U ŠKOLI I DALJE JE KONTROVERZNA TEMA. Vodeći finski edukator Pasi Sahlberg nedavno je rekao da pametni telefoni štete učenju. On je pozvao na zabranu mobitela u osnovnim školama te na poučavanje digitalnog samoograničavanja u srednjim školama.

Međutim, Salcito kaže da je sad prekasno za raspravu o tome bi li uređaji uopće trebali biti u školama.

„Pitanje koje se nameće nije 'treba li tehnologija biti u školama', već kako je najbolje iskoristiti sad kad je već tu.”

Knjiga se temelji na razgovorima s političarima i obrazovnim stručnjacima iz cijelog svijeta.

U njoj se učitelje savjetuje da se usredotoče na ono što žele da njihovi učenici uče i zatim odaberu vrstu tehnologije koja bi im mogla pomoći pri postizanju tog cilja.

Uz to, u knjizi se također navodi da bi upoznavanje djece s elektroničkim uređajima trebao biti posljednji korak u dugačkom procesu koji uključuje razvijanje strategije i upoznavanje učitelja s tehnologijom.

Učitelji bi trebali biti svjesni razlike između angažiranog učenja i zabave te prepoznati slučajeve kad loša primjena tehnologije narušava učenje, ometa učenike ili skreće pozornost na druge stvari, što dovodi do gubitka fokusa.

  • Da bi izbjegli ometanja, učitelji trebaju naučiti djecu kako se najbolje koristiti tehnologijom, a roditelji se trebaju pridržavati istog načela kod kuće.

Prema knjizi, uzrok problema ometanja u školama nedostatak je smjernica o tome kako bi uređaje trebalo koristiti.

Knjiga također kritizira školske politike koje dopuštaju učenicima da donose vlastite uređaje u školu, smatrajući da primjena takvih politika „može negativno utjecati na učenike zbog toga što one podržavaju višestruke vrste uređaja, a učitelji moraju poučavati u skladu s vrstom uređaja koji posjeduje najviše učenika.”

Najučinkovitiji izbor bili su slučajevi u kojima su škole učenicima osigurale kvalitetna prijenosna računala. Microsoft vjeruje da je najučinkovitiji uređaj onaj koji uključuje digitalnu olovku, zbog toga što mnogi edukatori vjeruju da su ishodi učenja bolji kad se nova tehnologija, poput prijenosnih računala i tableta, kombinira sa „starom”, poput pisanja.

„Uređaj je to koji nudi mogućnost uporabe olovke i tipkovnice, jer se pomoću njega može crtati i stvarati”, kaže Salcito.

U knjizi se također tvrdi da programska podrška na prijenosnim računalima omogućuje dublje učenje od onoga na mobitelima i tabletima.

„Aplikacije su dobre, ali nisu dovoljne”, rekao je Microsoftov direktor za strategije poučavanja i učenja.

Profesor Matt Bower, stručnjak za tehnologiju u obrazovanju na Sveučilištu Macquarie, rekao je da se Microsoftova knjiga također osvrće na najnovija istraživanja u području obrazovanja.

 „Jedna je od čestih pogrešaka mišljenje da će učenici postići bolji uspjeh opskrbimo li ih tehnologijom. To je kao da kažete da će ljudi učiti čim im ponudite papir i olovku. Sve se zapravo svodi na to kako postavljate i oblikujete zadatke za učenike te kako se učitelji služe ponuđenim alatima.”

Međutim, Bower se ne slaže s Microsoftovim stajalištem o pametnim telefonima i tabletima. „Mobitelima se možete vrlo uspješno koristiti na razne načine. Stvari nisu tako jednostavne i ne možete tek tako reći da su prijenosna računala bolja od mobitela.”

Komentari na članak

Vezani članci

N

Na što treba obratiti pažnju? Što prvo uočimo kod čovjeka? Bitno je da ovaj dio tijela bude UVIJEK uredan!

Neobičan detalj koji podiže cijelu kombinaciju

Nokti na rukama i nogama rezultat su evolucije i bili su vrlo korisni ranim ljudima koji su ih koristili za penjanje. Nokti imaju jednaku ulogu kao i kandže kod životinja. U to vrijeme ljudi nisu imali nikakve alate osim onih koje su mogli pronaći u prirodi, a nokti su im služili za struganje, hvatanje i rezanje predmeta, slično današnjim pincetama i noževima.

https://www.google.hr/search?q=srednjoskolci&rlz=1C1CAFA_enHR704HR704&tbm=isch&imgil=70Ry85xRkFqQvM%253A%253B16QUaRUmOf7uFM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fprijedor24.com%25252Fsarajevski-srednjoskolci-traze-posao-kako-bi-svojim-drugovima-platili-odlazak-na-ekskurziju%25252Fsrednjoskolci%25252F&source=iu&pf=m&fir=70Ry85xRkFqQvM%253A%252C16QUaRUmOf7uFM%252C_&usg=__-dRrpOHCttxrn_KpS7pVbsi7HRY%3D&biw=1366&bih=662&ved=0ahUKEwiFtp70nPfVAhVHSBQKHTNzBMwQyjcIOQ&ei=naGiWcXzBseQUbPmkeAM#imgrc=70Ry85xRkFqQvM:

Može li se?

Kako preživjeti srednju ako ne nađeš društvo

Počinje nova školska godina i ti si baš upao u školu u koju nije nitko od tvoje stare ekipe. Prije nego što kreneš očajavati, nemoj, nije kraj svijeta! Srednja škola je tvoje zadnje razdoblje bezbrižnosti, gdje još možeš ovisiti o roditeljima i gdje rane najbrže zacjeljuju.

Studenti uživaju

10 savjeta za sigurno maturalno putovanje

10 savjeta za sigurno maturalno putovanje

10 savjeta za sigurno maturalno putovanje

Info dan „Mogućnosti za mlade“ u sklopu programa Erasmus+

Info dan „Mogućnosti za mlade“ u sklopu programa Erasmus+

Info dan „Mogućnosti za mlade“ u sklopu programa Erasmus+

STARI IMENIK

Loše ocjene na početku nove školske godine.

Što ako skupiš loše ocjene na početku nove školske godine?

Nalazimo se u mjesecu kada počinje škola i zabrinjavaš se da na početku nove školske godine ne skupiš loše ocjene. Onda si na pravom mjestu. Prvo, nemoj si dopustiti da dođeš u takvu situaciju, ali ako se baš dovedeš, ovdje pročitaj par korisnih savjeta.