Nasmijani kroz život

Kako vježbati jogu smijeha

l

Charlie Chaplin svojedobno je rekao kako je dan bez smijeha izgubljen dan, a da neki to itekako ozbiljno shvaćaju pokazuje nam ovaj trend koji je svoje mjesto pronašao i u Hrvatskoj. Iako zvuči neobično, joga smijeha danas broji tisuće klubova u više od sto zemalja diljem svijeta, a za nju nisu važni ni dob, ni fizička spremnost. Ako želite pravu relaksaciju na emocionalnoj razini, evo kako da započnete s ovom metodom.

Začetnik joge smijeha je indijski doktor Madan Kataria. Smijanje bez razloga može se činiti blesavo ili suludo, ali budući da većina bolesti ima gotovo 50% psiholoških uzorka, djelovanje smijeha može biti itekako korisno. Joga smijeha tijelo ispunjava pozitivnim kemikalijama koje vas ispunjavaju srećom, nadom i sigurnošću. Već nakon prve vježbe, kažu polaznici, osjetit ćete promjene u raspoloženju i konačno otvoriti vrata pozitivnim mislima i stavovima. Također, joga smijeha poboljšava opskrbu stanica kisikom i jača imunološki sustav. Inače, klubovi joge smijeha postoje i u Zagrebu i moguće je priključiti se bez problema.

Za bavljenje ovom aktivnosti ne treba vam posebna oprema, kondicija niti iskustvo. Ono što je najvažnije shvatiti prije nego počnete jest da je ova joga bazirana na konceptu smijeha bez razloga. Smijte se iskreno, dječje. Evo i kako.

 

 Ovo su vježbe koje bez problema možete izvesti i kod kuće, sami, bez trenera i ostalih članova:

1. Tapkajte prstima ispred srčane čakre. Fokusirajte se na trbuh i smijte se "ho, ho". Fokusirajte se na grudi i smijte se "ha, ha." Mijenjajte fokus neprekidno, između trbuha i grudi, gore i dolje, i smijte se "ho-ho, ha-ha, ho-ho".

2. Stavite šake na glavu. Smijte se u svojoj glavi "he he he", kako bi očistili glavu od napetosti. Zatim stavite ruke na grudi i smijte se "ha ha ha". 

3. Stavite ruke na trbuh i smijte se "ho ho ho".

4.Koncentrirajte se na stopala i lupkajte nogama o pod,  dok se smijete “hu hu hu".

5.Dignite ruke prema nebu, koncentrirajte se na grudni koš i smijte se "ha, ha, ha" jednu minutu.

6.Na kraju vaše Joge smijeha, pjevajte mantru "om" jednu minutu. Pjevajte vlastitom melodijom. Primijetite gdje vam “O” u tijelu odjekuje najbolje. Pjevajte sve dok se ne umirite.

7. Pogledajte se u ogledalu i poželite si divan dan, s osmjehom. 

Komentari na članak

Vezani članci

somalia

Najopasniji gradovi svijeta

Kriminal u gradovima: u Zagrebu raširena korupcija, a naši su susjedi najveći vandali

Prema današnjim mogućnostima može se otići bilo gdje,no za neka mjesta bolje ne kupovati kartu. U nastavku vam donosimo najopasnija mjesta prema stopi kriminala.

-

Savjeti za buduće prvašiće

Kako se uklopiti u srednju školu

5. rujna ove godine ponovno uzimamo školske udžbenike u ruke krećući ususret novoj školskoj godini i njenim izazovima. Mnogi budući prvaši koji će tog datuma prvi put sjesti u srednjoškolske klupe silno su uplašeni, uzbuđeni i/ili nervozni zbog velike promjene okoline s kojom se suočavaju.  Evo nekoliko savjeta kako se priviknuti na srednju školu i teže obveze te uklopiti u novo društvo.

Radni stol

Obrazovanje u svijetu

10 posebnosti edukacijskog sustava na kojima Japancima zavidi ostatak svijeta

Japanci su poznati po inteligenciji, dobrom zdravlju i pristojnosti. Ali, zašto je ta nacija toliko jedinstvena i drugačija od ostatka svijeta? Mislimo da smo našli odgovor: imaju nevjerojatno dobar edukacijski sustav!

Pokloni

Pet korisnih i originalnih darova za zadnji čas

Top 5 blagdanskih darova

Blagdani samo što nisu, a vi još uvijek nemate ideju što pokloniti? Zato smo vam odlučili pomoć i izdvojili smo 5 najboljih!

Novi ministar

Novi ministar

Novi ministar