Morena Milevoj otkriva tajne dobrog Instagram profila

Kako u 5 koraka do HIT profila na Instagramu?

d

Instagram je najkul društvena mreža, slažete li se? Volimo hashtagove i filtere, obožavamo Stories i bumerange, no kako uspjeti privući pratitelje i biti hit na Instagramu? Instagram je izrazito vizualna platforma te je kao takva odlična za promociju vizualnog sadržaja vašeg brenda putem fotografija. Ono što najprije primijetimo kod Instagram profila jesu boje te usklađenost vizualnog sadržaja, odnosno savršeno isplaniran Instagram feed, bez obzira radi li se o prezentaciji nečijeg lifestylea ili nekog određenog hobija kao što su moda, putovanja, hrana ili prirodne ljepote. Sve to imajući na umu, jasno nam je da kao korisnici Instagrama postajemo fotografi, dizajneri i jednom riječju - kreativci te da bismo svoj sadržaj trebali pomno planirati i ništa ne ostavljati slučaju, ako želimo imati kul Instagram profil. Zato je samo za Vas osnivačica i voditeljica interaktivne radionice Breandaonica, Morena Milevoj, odlučila podijeliti 5 koraka do HIT profila na Instagramu!

  1. Odredite prepoznatljiv stil kojim ćete prezentirati vaš vizualni sadržaj. Stil se može razviti kroz prepoznatljiv stil fotografiranja ili kroz različite tehnike, a jedna od jednostavnijih je da uvijek koristite isti filter. Prema nekim istraživanjima ‘slike koje bolje prolaze’ na Instagramu te privlače više lajkova i komentara su slike sa što manje boja i svjetlije slike.  Osobno preferiram krupne kadrove, detalje, ‘ono nešto’ što mi govori da iza tih fotografija stoji kreativno oko koje ništa ne ostavlja slučaju, a posebnu pažnju bih dala profilima s pomno isplaniranim feedovima.
  2. Pametno koristite hashtagove. Korištenje hashtaga može itekako doprinijeti boljoj vidljivosti vašeg Instagram profila, odnosno vašeg brenda, te uključivanje vama zanimljivih korisnika u rasprave i praćenje vašeg brenda na Instagramu. Proučite hashtagove koji su relevantni za konkretan sadržaj koji objavljujete. Ne treba pretjerivati s hashtagovima, ali istraživanja pokazuju da više od 11 hashtagova utječe na bolju interakciju. Osmislite brendirani hashtag koji je prikladan baš za vaš brend, koji ćete koristiti u svim objavama, a posebno u fotonatječajima i nagradnim igrama, te putem kojeg ćete pronalaziti sadržaj povezan s vašim brendom, a ujedno ćete konstantno podizati svijest o vašem brendu. (#brendaonicajekul, #brendaonicaplus).

  1. Budite kreativni u osmišljavanju captiona i pozovite vaše pratitelje na akciju. Tekst koji pišete u captionu može biti vaš mali copywrite kutak u kojem ćete iskoristiti sve vaše kreativne vještine kako biste svoje pratitelje zaintrigirali za sadržaj. Kratak ili dugačak – na vama je da odlučite, na Instagramu jednako dobro prolaze kraći, kao i duži tekstovi, iako možda ovi posljednji stvaraju veći interes kod pratitelja vašeg brenda koji postaju i čitatelji te na taj način vjerniji pratitelji svega što objavljujete. Uvijek kad je to moguće, a posebno u sklopu natječaja koje organizirate, u captionu iznad slike podsjetite vaše pratitelje da lajkaju, komentiraju, podijele vašu sliku koristeći hashtag  ili tagiraju svog prijatelja ispod slike, te da zaprate vaš Instagram profil ako to još nisu.
     
  2. Aplikacije – da ili ne? Istina je da na Instagramu postoji jako puno profila osoba ili brendova koje pratimo, a koje ne bismo prepoznali sretnemo li ih na ulici ili u dućanu. Naime, općepoznato je da uz filtere postoje brojne aplikacije koje se koriste kako bi svoje fotografije uljepšali i učinili ih skladnijim te vizualno primamljivijim. Nažalost, ponekad je preučestalo korištenje aplikacija štetno za samopouzdanje osoba koje se više ne mogu pogledati u ogledalu, nego se gledaju isključivo na Instagram feedu. Za sve one ostale, tu je FaceTune, aplikacija koja služi kao photoshop za vaše savršene selfije i fotografije lica, a pomoći će vam da uklonite sijede vlasi kao i da izbijelite zube ili uklonite akne. Izdvojili bi također aplikaciju Unum koja je idealna za planiranje Instagram feeda te usklađivanje fotografija o čemu smo govorili u prvom koraku.
     
  3. Objavljujte Stories! Ponekad smo prelijeni za objavu savršeno uređene fotografije te ćemo radije dijeliti sadržaj koji nestaje za 24 sata, a upravo su tu Stories kroz koje možemo objavljivati fotografije, kratke 'hands free' video uratke, Lives… Budite kreativni, zaintrigirajte vaše pratitelje pričom koja stoji iza storija, iskoristite maštu i budite redatelj vašeg najkul Instagram profila, jer medij ste vi – sve je u vašim rukama ;)

 

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

x

11 ljubavnih priča poznatih umjetnika, glazbenika i političkih moćnika

Slavni povijesni ljubavni parovi

Donosimo priče istaknutih parova čiji su zanimljivi zajednički životi i sudbine ostavili bitan trag u povijesti i popularnoj kulturi čovječanstva.

y

Život je zapravo jedna hrpa simbola.

4 najpoznatija simbola i njihovo značenje

Nismo ni svjesni koliko često koristimo simbole u svakodnevnom životu i komunikaciji. No, što li oni zapravo znače? Jesu li izvorno imali neko drugo značenje?

.

NEMOJTE NAPUSTITI DRŽAVU BEZ DA STE OVO POSJETILI!

Šest lokaliteta koje treba posjetiti

Hrvatska je zemlja prekrasne prirode, krajolika i ljudi. Iako je ljudi sve manje, mi danas nećemo o tome. Upoznajte naše predivne krajeve i nikako ne idite nigdje bez da ih vidite.

Pisanje zadaće

5 vrsta dosade na satu

5 vrsta dosade na satu

5 vrsta dosade na satu

aw

Psihologija

Pitamo studente: Kako je na psihologiji?

Matura je sve bliže, a mnogi još uvijek nisu sigurni koje fakultete žele upisati. Donosimo vam odgovore starijih kolega sa studija psihologije. Nadamo se da će vam baš ti odgovori pomoći pri odabiru željenih fakulteta. Odgovarali su na pitanja o pripremama, mature, menzama i naravno program fakulteta! Pročitaj što ti Martina i Zorica imaju ispričati o svojim fakultetima i studentskim danima.