Morena Milevoj otkriva tajne dobrog Instagram profila

Kako u 5 koraka do HIT profila na Instagramu?

d

Instagram je najkul društvena mreža, slažete li se? Volimo hashtagove i filtere, obožavamo Stories i bumerange, no kako uspjeti privući pratitelje i biti hit na Instagramu? Instagram je izrazito vizualna platforma te je kao takva odlična za promociju vizualnog sadržaja vašeg brenda putem fotografija. Ono što najprije primijetimo kod Instagram profila jesu boje te usklađenost vizualnog sadržaja, odnosno savršeno isplaniran Instagram feed, bez obzira radi li se o prezentaciji nečijeg lifestylea ili nekog određenog hobija kao što su moda, putovanja, hrana ili prirodne ljepote. Sve to imajući na umu, jasno nam je da kao korisnici Instagrama postajemo fotografi, dizajneri i jednom riječju - kreativci te da bismo svoj sadržaj trebali pomno planirati i ništa ne ostavljati slučaju, ako želimo imati kul Instagram profil. Zato je samo za Vas osnivačica i voditeljica interaktivne radionice Breandaonica, Morena Milevoj, odlučila podijeliti 5 koraka do HIT profila na Instagramu!

  1. Odredite prepoznatljiv stil kojim ćete prezentirati vaš vizualni sadržaj. Stil se može razviti kroz prepoznatljiv stil fotografiranja ili kroz različite tehnike, a jedna od jednostavnijih je da uvijek koristite isti filter. Prema nekim istraživanjima ‘slike koje bolje prolaze’ na Instagramu te privlače više lajkova i komentara su slike sa što manje boja i svjetlije slike.  Osobno preferiram krupne kadrove, detalje, ‘ono nešto’ što mi govori da iza tih fotografija stoji kreativno oko koje ništa ne ostavlja slučaju, a posebnu pažnju bih dala profilima s pomno isplaniranim feedovima.
  2. Pametno koristite hashtagove. Korištenje hashtaga može itekako doprinijeti boljoj vidljivosti vašeg Instagram profila, odnosno vašeg brenda, te uključivanje vama zanimljivih korisnika u rasprave i praćenje vašeg brenda na Instagramu. Proučite hashtagove koji su relevantni za konkretan sadržaj koji objavljujete. Ne treba pretjerivati s hashtagovima, ali istraživanja pokazuju da više od 11 hashtagova utječe na bolju interakciju. Osmislite brendirani hashtag koji je prikladan baš za vaš brend, koji ćete koristiti u svim objavama, a posebno u fotonatječajima i nagradnim igrama, te putem kojeg ćete pronalaziti sadržaj povezan s vašim brendom, a ujedno ćete konstantno podizati svijest o vašem brendu. (#brendaonicajekul, #brendaonicaplus).

  1. Budite kreativni u osmišljavanju captiona i pozovite vaše pratitelje na akciju. Tekst koji pišete u captionu može biti vaš mali copywrite kutak u kojem ćete iskoristiti sve vaše kreativne vještine kako biste svoje pratitelje zaintrigirali za sadržaj. Kratak ili dugačak – na vama je da odlučite, na Instagramu jednako dobro prolaze kraći, kao i duži tekstovi, iako možda ovi posljednji stvaraju veći interes kod pratitelja vašeg brenda koji postaju i čitatelji te na taj način vjerniji pratitelji svega što objavljujete. Uvijek kad je to moguće, a posebno u sklopu natječaja koje organizirate, u captionu iznad slike podsjetite vaše pratitelje da lajkaju, komentiraju, podijele vašu sliku koristeći hashtag  ili tagiraju svog prijatelja ispod slike, te da zaprate vaš Instagram profil ako to još nisu.
     
  2. Aplikacije – da ili ne? Istina je da na Instagramu postoji jako puno profila osoba ili brendova koje pratimo, a koje ne bismo prepoznali sretnemo li ih na ulici ili u dućanu. Naime, općepoznato je da uz filtere postoje brojne aplikacije koje se koriste kako bi svoje fotografije uljepšali i učinili ih skladnijim te vizualno primamljivijim. Nažalost, ponekad je preučestalo korištenje aplikacija štetno za samopouzdanje osoba koje se više ne mogu pogledati u ogledalu, nego se gledaju isključivo na Instagram feedu. Za sve one ostale, tu je FaceTune, aplikacija koja služi kao photoshop za vaše savršene selfije i fotografije lica, a pomoći će vam da uklonite sijede vlasi kao i da izbijelite zube ili uklonite akne. Izdvojili bi također aplikaciju Unum koja je idealna za planiranje Instagram feeda te usklađivanje fotografija o čemu smo govorili u prvom koraku.
     
  3. Objavljujte Stories! Ponekad smo prelijeni za objavu savršeno uređene fotografije te ćemo radije dijeliti sadržaj koji nestaje za 24 sata, a upravo su tu Stories kroz koje možemo objavljivati fotografije, kratke 'hands free' video uratke, Lives… Budite kreativni, zaintrigirajte vaše pratitelje pričom koja stoji iza storija, iskoristite maštu i budite redatelj vašeg najkul Instagram profila, jer medij ste vi – sve je u vašim rukama ;)

 

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

http://66.media.tumblr.com/tumblr_mb4ca0OEEQ1qb2pb8.png

Par sati vožnje od Zagreba

Beskrajna zabava u budimpeštanskim ruševinama

Beč i Prag već poduže vrijeme imaju primat nad Budimpeštom. Ali, ovim kreativnim idejama, jedinstvenom zabavom, ambijentom i bezuvjetnim gostoprimstvom,  za par je sati moguće iz Zagreba u tren oka osvanuti u nekom drugačijem svijetu.  Izvornijem, postojanijem. Za razliku od Budimpešte, Zagreb nije građen da bude glavni grad, a mađarska prijestolnica nije građena da bi bila oronula. Ubrzo izgledat će sasvim kao Beč. Opet.

http://pl.mvep.hr/files/g/1-26074/600x335-5/izbori.jpg

LOV NA GLASOVE ILI KORAK DO DEMOKRATSKOG DRUŠTVA?

Treba li omogućiti glasanje sa 16?

Mladi u Hrvatskoj mogu glasovati s 18 godina. No, bez obzira na to, mnogi smatraju da su dovoljno zreli već sa 16 jer ako mogu raditi, zašto im ne bi mogli i glasovati? Donosimo vam nekoliko razloga zašto omogućiti glasanje sa 16 godina!

https://www.skolskiportal.hr/clanak/3270-iz-cega-su-to-ucili-moji-tata-i-mama/

Slovo po slovo

Iz čega su učili naši roditelji

Nije nepoznato da su naši roditelji, bake i djedovi, pisali na pločicu kredom, brisali spužvicom.

PHUHS

Priča iz prve ruke....

Dan u životu američkog srednjoškolca

Kratak pregled dana američkog srednjoškolca donosi nam Alek Trlin (17) koji dolazi iz grada Ozone u saveznoj državi Floridi. Pohađa Palm Harbor University High School (PHUHS) koja broji oko 3000 učenika od 9. do 12. razreda, smještenih u kampusu od 22 zgrade. PHUHS je uvrštena među 10 najboljih srednjih škola u Sjedinjenim Američkim Državama.

Rock naslovna

Nema zime kad rock zagrije

Topli rock klasici za hladne zimske dane

Zima nam već polako kuca na vrata, dani su kraći i hladniji, a kako se najbolje zagrijati nego dobrom starom glazbom? Ovih 10 rock klasika pripremit će sve ljubitelje (i neljubitelje) ovoga žanra za godišnje doba koje slijedi i zato - udobno se smjestite, pustite mozak na pašu, pripremite svoja osjetila za prave glazbene poslastice, prepustite se zvuku i - uživajte!