Vijeće učenika organizira

Proveden projekt “Reci da (neformalnom) učenju”

Križevci

Volontiraj, uči, upoznaj ljude, putuj - nadogradi sebe.

U petak, 14.3. održan je projekt "Reci da (neformalnom) učenju" u Prvoj gimnaziji Varaždin. Projekt je osmišljen u suradnji Vijeća učenika Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije, varaždinske Udruge revizionističkih aktivista te Udruge srednjoškolaca, a osnovni mu je cilj bio učenicima ukazati na važnost i primjere neformalnog obrazovanja te potaknuti aktivnosti i interakcije među njima samima, odnosno među mladima. Projekt se sastojao od edukativnih i kreativnih radionica, predavanja te neformalnog druženja. Sudionici projekta imali su razne koristi, poput socijalizacije i zainteresiranosti za predavanja, novih vještina i znanja, kvalitetnije ispunjeno slobodno vrijeme, jačanje osjećaja pripadnosti grupi, druženje i zabava, pozitivan osjećaj koji nastaje kao rezultat saznanja da su nešto korisno naučili te mogućnost prezentiranja svojih znanja i sposobnosti.

Komentari na članak

Vezani članci

Super akcija srednjoškolaca!

Super akcija srednjoškolaca!

Super akcija srednjoškolaca!

c

Inovativnost hrvatskih učenika

Koprivnički srednjoškolci osmislili su pametnu kasicu-prasicu

Edukator Matija Kolarić sa svojim je timom, učenicima koprivničke Obrtničke škole Antoniom i Ivom, osmislio ovaj projekt tako da ga i drugi učenici mogu izraditi prema uputama.

Kalendar pikotgram

Tko rano rani, dvije sreće grabi

Kalendar za školsku godinu 2016./2017.

Praznici su tek počeli, a mi vas već gnjavimo školskim kalendarom. No, "tko rano rani, dvije sreće grabi" pa možda ne bi bilo loše već sada početi planirati sljedeće praznike.

x

XV. GIMNAZIJA, ZAGREB

VIDEO | Glazbom reci stop maltretiranju 2017.

U glazbenoj radionici zagrebačke XV. gimnazije, za natječaj radiopostaje Antene Zagreb, nastala je glazbena obradba koju posvećujemo velikanima svjetske glazbene scene koji su nas napustili 2016. godine.

USRED logo

Jednakost za sve

Javno prioćenje: Učenički servisi

Udruga za srednjoškolce smatra nedopustivim da se posljedice nezaposlenosti u Hrvatskoj svaljuju na leđa učenika, jer svaka uređena i ozbiljna država, kakva i Hrvatska postaje ulaskom u Europsku uniju, razmišlja dugoročno, a ne postoji bolja investicija za zdrava buduća vremena od ulaganja u školovanje i poslovno osposobljavanje mladih ljudi i prije punoljetnosti.